਍㰀栀攀愀搀㸀㰀琀椀琀氀攀㸀娀匀吀椀䰀 䌀稀攀挀栀漀眀椀挀攀ⴀ䐀稀⸀㰀⼀琀椀琀氀攀㸀ഀഀ ਍㰀氀椀渀欀 爀攀氀㴀∀猀琀礀氀攀猀栀攀攀琀∀ 栀爀攀昀㴀∀猀琀礀氀攀开渀椀攀洀开瀀漀氀⸀挀猀猀∀ 琀礀瀀攀㴀∀琀攀砀琀⼀挀猀猀∀㸀ഀഀ ਍ഀഀ ਍㰀戀漀搀礀 猀琀礀氀攀㴀∀戀愀挀欀最爀漀甀渀搀ⴀ椀洀愀最攀㨀 甀爀氀⠀漀戀爀愀稀礀⼀瀀愀猀欀椀㄀⸀瀀渀最∀㸀ഀഀ
਍ 㰀搀椀瘀 猀琀礀氀攀㴀∀昀漀渀琀ⴀ昀愀洀椀氀礀㨀  猀愀渀猀ⴀ猀攀爀椀昀㬀 琀攀砀琀ⴀ愀氀椀最渀㨀氀攀昀琀㬀 挀漀氀漀爀㨀⌀ 搀 搀 搀㬀 昀漀渀琀ⴀ猀椀稀攀㨀㄀㐀瀀砀㬀 眀椀搀琀栀㨀㘀㠀 瀀砀㬀∀㸀ഀഀ

਍ഀഀ

MAM ZAWÓD - MAM PRACĘ


਍ऀऀ圀 搀渀椀甀 ㈀㜀 洀愀樀愀Ⰰ 眀 爀愀洀愀挀栀 眀愀爀猀稀琀愀琀眀 ⰀⰀ䴀愀洀 稀愀眀搀 ⴀ 洀愀洀 瀀爀愀挀ᤀ∁Ⰰ 䜀漀嬀持椀氀椀嬀洁礀 ഀഀ w ZSTiL uczniów Gimnazjum nr 2, Gimnazjum nr 1 oraz Gimnazjum nr 3 w Czechowicach - Dziedzicach, jak również gimnazjalistów z Ligoty oraz Goczałkowic. ਍㰀戀爀㸀ഀഀ Gimnazjaliści, po zapoznaniu się z ofertą kształcenia w ZSTiL, mieli możliwość uczestniczenia w lekcji, tematem dostosowanej do wybranego przez nich zawodu. ਍㰀戀爀㸀ऀ唀挀稀渀椀漀眀椀攀 最椀洀渀愀稀樀眀Ⰰ 搀漀眀椀攀搀稀椀攀氀椀 猀椀ᤀⰁ 樀愀欀椀攀 洀漀簀氁椀眀漀嬀持椀 搀愀樀攀 欀猀稀琀愀䈀持攀渀椀攀 ഀഀ w zawodach technik mechanik lub mechatronik - poznali metody programowania sterowników programowalnych PLC, jak również procedury modelowania w 3D przy pomocy programu SOLID Edge . ਍ഀഀ
਍娀 欀漀氀攀椀 甀挀稀渀椀漀眀椀攀 稀愀椀渀琀攀爀攀猀漀眀愀渀椀 欀椀攀爀甀渀欀椀攀洀 椀渀昀漀爀洀愀琀礀挀稀渀礀洀Ⰰ 眀 爀愀洀愀挀栀 眀愀爀猀稀琀愀琀眀Ⰰ 瀀漀稀渀愀氀椀 瀀爀漀最爀愀洀礀 最爀愀昀椀挀稀渀攀 漀爀愀稀 稀搀漀戀礀氀椀 眀椀攀搀稀ᤀ 搀漀琀礀挀稀Ԁ持Ԁ 戀甀搀漀眀礀 欀漀洀瀀甀琀攀爀愀⸀ഀഀ
Ze względu na warsztatowy charakter zajęć, uczniowie zainteresowani takimi kierunkami jak technik żywienia i usług gastronomicznych oraz technik hotelarstwa ਍椀 猀瀀爀稀攀搀愀眀挀愀Ⰰ 洀漀最氀椀 瀀爀愀欀琀礀挀稀渀椀攀 稀洀椀攀爀稀礀܀ 猀椀ᤀ 稀 琀礀瀀漀眀礀洀椀 瀀爀漀挀攀搀甀爀愀洀椀Ⰰ 搀漀琀礀挀稀Ԁ持礀洀椀 漀戀猀䈀甁最椀 最漀嬀持椀愀 眀 栀漀琀攀氀甀 漀爀愀稀 眀 猀欀氀攀瀀椀攀Ⰰ 稀 洀漀簀氁椀眀漀嬀持椀Ԁ 眀礀欀漀爀稀礀猀琀愀渀椀愀 欀愀猀礀 昀椀猀欀愀氀渀攀樀Ⰰ 樀愀欀 爀眀渀椀攀簀 瀀漀稀渀愀܀ 稀愀猀愀搀礀 渀愀欀爀礀眀愀渀椀愀 猀琀漀䈀眀 眀 爀攀猀琀愀甀爀愀挀樀椀 栀漀琀攀氀漀眀攀樀 椀 搀攀欀漀爀愀挀礀樀渀攀最漀 猀欀䈀愁搀愀渀椀愀 猀攀爀眀攀琀⸀ 䜀椀洀渀愀稀樀愀氀椀嬀持椀 嬀氁攀搀稀椀氀椀 稀 甀眀愀最ԀⰁ 愀 渀椀攀欀琀爀稀礀 渀愀眀攀琀 渀愀嬀氁愀搀漀眀愀氀椀 猀挀栀攀洀愀琀 挀稀礀渀渀漀嬀持椀 瀀爀稀礀 琀眀漀爀稀攀渀椀甀 挀椀愀猀琀 椀 挀椀愀猀琀攀挀稀攀欀 稀 爀簀渁礀洀椀 渀愀搀稀椀攀渀椀愀洀椀⸀ 倀漀欀愀稀 瀀爀稀礀爀稀Ԁ搁稀愀渀椀愀 瀀漀琀爀愀眀 䈀ԁ持稀礀䈀 猀椀ᤀ 漀挀稀礀眀椀嬀持椀攀 稀 搀攀最甀猀琀愀挀樀Ԁ⸁ഀഀ
਍ऀऀ吀攀漀爀椀ᤀ 稀 瀀爀愀欀琀礀欀Ԁ 瀀漀䈀ԁ持稀漀渀漀 爀眀渀椀攀簀 眀 瀀爀攀稀攀渀琀愀挀樀椀 欀椀攀爀甀渀欀甀 琀攀挀栀渀椀欀 甀猀䈀甁最 昀爀礀稀樀攀爀猀欀椀挀栀⸀ 倀漀 瀀漀欀愀稀椀攀 瀀爀漀昀攀猀樀漀渀愀氀渀攀最漀 眀礀瀀漀猀愀簀攁渀椀愀 猀愀氀漀渀甀 昀爀礀稀樀攀爀猀欀椀攀最漀Ⰰ 瀀爀稀礀猀琀Ԁ瀁椀漀渀漀 搀漀 瀀爀戀漀眀愀渀椀愀 眀䈀愁猀渀礀挀栀 猀椀䈀 眀 猀琀礀氀椀稀愀挀樀愀挀栀 昀爀礀稀甀爀⸀ഀഀ
Trochę inaczej warsztaty wyglądały w przypadku uczniów myślących o pracy logistyka. Uczniowie poznali zagadnienia związane z magazynowaniem, transportem, jak również systemy logistyczne, występujące w przedsiębiorstwach. ਍㰀戀爀㸀㰀戀爀㸀ऀ䐀稀椀ᤀ欁甀樀攀洀礀 甀挀稀渀椀漀洀 稀愀 甀搀稀椀愀䈀 眀 眀愀爀猀稀琀愀琀愀挀栀Ⰰ 椀挀栀 漀瀀椀攀欀甀渀漀洀 漀爀愀稀 䐀礀爀攀欀挀樀椀 稀愀 眀礀爀愀簀攁渀椀攀 稀最漀搀礀 渀愀 琀漀 猀瀀漀琀欀愀渀椀攀⸀ഀഀ



਍ऀऀ 㰀椀洀最 猀爀挀㴀∀最愀氀攀爀椀愀㄀⼀搀渀椀⼀㄀⸀䨀倀䜀∀ ⼀㸀ഀഀ ਍ऀऀ㰀椀洀最 猀爀挀㴀∀最愀氀攀爀椀愀㄀⼀搀渀椀⼀㌀⸀䨀倀䜀∀ ⼀㸀ഀഀ ਍ऀऀ㰀椀洀最 猀爀挀㴀∀最愀氀攀爀椀愀㄀⼀搀渀椀⼀㔀⸀䨀倀䜀∀ ⼀㸀ഀഀ ਍ऀऀ㰀椀洀最 猀爀挀㴀∀最愀氀攀爀椀愀㄀⼀搀渀椀⼀㜀⸀䨀倀䜀∀ ⼀㸀ഀഀ ਍ऀऀ㰀椀洀最 猀爀挀㴀∀最愀氀攀爀椀愀㄀⼀搀渀椀⼀㤀⸀䨀倀䜀∀ ⼀㸀ഀഀ ਍ऀऀ㰀椀洀最 猀爀挀㴀∀最愀氀攀爀椀愀㄀⼀搀渀椀⼀㄀㄀⸀䨀倀䜀∀ ⼀㸀ഀഀ ਍ऀऀ㰀椀洀最 猀爀挀㴀∀最愀氀攀爀椀愀㄀⼀搀渀椀⼀㄀㌀⸀䨀倀䜀∀ ⼀㸀ഀഀ ਍ऀऀ㰀椀洀最 猀爀挀㴀∀最愀氀攀爀椀愀㄀⼀搀渀椀⼀㄀㔀⸀䨀倀䜀∀ ⼀㸀ഀഀ ਍ऀऀ㰀椀洀最 猀爀挀㴀∀最愀氀攀爀椀愀㄀⼀搀渀椀⼀㄀㜀⸀䨀倀䜀∀ ⼀㸀ഀഀ ਍ऀऀ㰀椀洀最 猀爀挀㴀∀最愀氀攀爀椀愀㄀⼀搀渀椀⼀㄀㤀⸀䨀倀䜀∀ ⼀㸀ഀഀ ਍ऀऀ㰀椀洀最 猀爀挀㴀∀最愀氀攀爀椀愀㄀⼀搀渀椀⼀㈀㄀⸀䨀倀䜀∀ ⼀㸀ഀഀ

਍㰀挀攀渀琀攀爀㸀ऀऀ 䈀愀爀戀愀爀愀 䬀漀瀀攀܀ 㰀⼀挀攀渀琀攀爀㸀ഀഀ ਍㰀⼀瀀㸀ഀഀ ਍㰀⼀挀攀渀琀攀爀㸀ഀഀ ਍ഀഀ
਍                 㰀甀氀 椀搀㴀∀渀愀眀椀最愀挀樀愀开瀀∀㸀ഀഀ
  • Home
  • ਍ऀऀऀऀ㰀⼀甀氀㸀ഀഀ
    ਍㰀猀挀爀椀瀀琀 琀礀瀀攀㴀∀琀攀砀琀⼀樀愀瘀愀猀挀爀椀瀀琀∀ 猀爀挀㴀∀樀焀甀攀爀礀ⴀ㄀⸀㌀⸀㈀⸀樀猀∀㸀㰀⼀猀挀爀椀瀀琀㸀ഀഀ ਍ 㰀⼀猀挀爀椀瀀琀㸀ഀഀ ਍ഀഀ ਍㰀⼀栀琀洀氀㸀ഀഀ